Реклама в Інтернеті

logo

Реклама в Інтернеті є на сьогодні найбільш таргетованим (точно налаштовуваним) рекламним інструментом. Завдяки стрімкому зростанню аудиторії інтернет-користувачів, ринок інтернет-реклами зростає щорічно  збільшуючи свою долю за рахунок відхоплення часток передусім у друкованих медіа та телебачення.

Основні різновиди інтернет-реклами

  • контекстна реклама
  • банерна реклама
  • медійна (відео) реклама
  • реклама в соціальних мережах

Що таке контекстна реклама в Інтернеті?

Контекстна реклама  це показ оголошень рекламодавця в результатах пошуку Google, Яндекс, інших пошукових систем та на сайтах-партнерах.

Скажімо, ви продаєте жіночий одяг і замовляєте контекстну рекламу. В цьому разі посилання на ваш сайт буде з'являтися вгорі або праворуч результатів пошуку  і лише для тих користувачів, які шукають жіночий одяг. Завдяки цьому ваша реклама показується здебільшого саме тій аудиторії, котра вам потрібна. Мінус лише в тому, що кожен клік користувача на ваше оголошення коштує вам грошей.

Покажіть приклад:

kontekstna reklama kyiv

Що головне в контекстній рекламі?

Правильний добір слів в оголошенні. Адже для замовника головне не кількість кліків на його оголошення, а конверсія. Якщо на контекстне оголошення ціною в 1 гривню клікнуть 90 зі 100 осіб  замовник заплатить 90 гривень, однак може виявитися, що з тих 90 осіб скористається його послугами чи купить його товар лише 1 людина.

Натомість, якщо зі 100 осіб клікнуть на оголошення лише 10, з яких 1 людина стане реальним покупцем  конверсія буде вищою, а витрати замовника на рекламу в Інтернеті нижчими.

Що таке банерна реклама?

Банерна реклама  це показ банерів різноманітного формату на популярних сайтах. Використовується насамперед як інструмент іміджевої реклами. На відміну від контекстної реклами, де оплата здійснюється переважно за кліки, банерна реклама рахується, як правило, виходячи з тисячі показів.

Що таке медійна, чи відеореклама в Інтернеті?

Подібно до банерної, медійна реклама передбачає показ відеороликів рекламодавця на популярних сайтах, а також трансляцію коротких роликів перед або в кінці перегляду того чи іншого відеоконтенту (на сайті YouTube та інших платформах).

Що таке реклама в соціальних мережах?

Це показ оголошень рекламодавця в Facebook, VKontakte та інших соціальних мережах. Реклама в соціальних мережах загалом подібна до контекстної реклами, однак є значно складнішим у використанні інструментом.

 

У чому вигода реклами в Інтернеті разом з InSite?

Компанія InSite здійснює налаштування та управління рекламними проектами замовників без жодних накруток  лише за визначену комісію від рекламного бюджету.

Крім того, ми ніколи не приховуємо від клієнта головного закону ефективності веб-промоції: перш ніж використовувати рекламу в Інтернеті, для 98 % замовників доцільно витратити гроші на оптимізацію (іноді також і модернізацію) власного сайту. І лише після того виділяти бюджет на інтернет-рекламу.

З якої інтернет-реклами почати?

В абсолютній більшості випадків ми рекомендуємо своїм клієнтам розпочати власну рекламну активність в Інтернеті з контекстної реклами в Гугл через сервіс Едвордс (AdWords). Завдяки своїй прозорості та високій функціональності цей інструмент дозволяє досягнути бажаних результатів із контрольованим бюджетом у стислі строки.

Чи можна самому запустити рекламу в Гугл Едвордс?

Можна, однак втрати від її хибних чи неефективних налаштувань стовідсотково перевищать ту комісію, яку ви заплатите фахівцям за професійне управління вашою контекстною рекламою в Гуглі.

Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб отримати безкоштовну консультацію про можливі рішення та вартість реклами в Інтернеті для вашої компанії.

Супутні послуги від InSite: SEO оптимізація, "розкрутка" в соцмережах

Скільки коштує реклама в Інтернеті?

Ціна за клік контекстної реклами Гугл Едвордс визначається рівнем конкуренції по кожному конкретному запиту (відповідно оголошення "Квартири в Києві" коштують відчутно дорожче, ніж "Продаж фонендоскопів"). Ціни на банерну та медійну рекламу встановлюють відповідні сайти та рекламні мережі залежно від рівня власної відвідуваності. InSite не займається перепродажем реклами, ми лише здійснюємо управління рекламними кампаніями за визначену комісію від рекламного бюджету.

Консультація

Будь ласка, заповніть форму, щоб отримати безкоштовну консультацію:

  1. Ваше ім'я*
  2. Телефон
  3. Ел.пошта*
  4. Назва компанії
  5. Повідомлення*

Орієнтація на результат

Вартість послуг InSite визначається двома ключовими факторами — завданням клієнта і обсягом зусиль, необхідних для досягнення потрібного результату.
Суть у тому, що ви можете зекономите власний час та гроші саме завдяки компетентному менеджменту свого сайту. Вивчивши ситуацію, ми запропонуємо вам оптимальне рішення: збалансоване за параметрами "ваші витрати/ваші прибутки". Загальна схема роботи досить проста. Зрозуміти ваш бізнес — визначити правильне рішення — ефективно його реалізувати. Саме так і працює InSite.