Дедлайни та аврали

logo

Якість та надійність сервісу — це вимоги № 1 та № 2 відповідно. Клієнт має право бути на 100 % впевненим у тому, що отримає необхідні послуги вчасно та в повному обсязі.

Укладаючи угоду про супровід веб-ресурсу, ми зазвичай резервуємо 24 години як термін публікації на сайті нових матеріалів.

Водночас ми чудово розуміємо, що в клієнта бувають непередбачені дедлайни — коли, наприклад, промосторінку акції треба розмістити буквально вже, оскільки завтра вона стане неактуальною.

Відповідно, ми організовуємо свою роботу таким чином, аби в потрібний момент забезпечити клієнтові якнайшвидше розміщення потрібних матеріалів чи виконання інших термінових робіт.

Stand by: постійна робоча готовність

Так само зрозуміло, що обсяг виконуваних завдань може суттєво коливатися: в якийсь місяць їх буває менше, а в якийсь — більше.

І ми до цього готові.

Безумовна якість та максимальна оперативність виконання, стабільне адміністрування, постійний зв'язок з клієнтом та надійність сервісу відпрацьовані роками успішної роботи. Довіра наших шановних клієнтів — якнайкраще тому свідчення.

Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб отримати безкоштовну консультацію про можливості комплексного супроводу вашого сайту.

Орієнтація на результат

Вартість послуг InSite визначається двома ключовими факторами — завданням клієнта і обсягом зусиль, необхідних для досягнення потрібного результату.
Суть у тому, що ви можете зекономите власний час та гроші саме завдяки компетентному менеджменту свого сайту. Вивчивши ситуацію, ми запропонуємо вам оптимальне рішення: збалансоване за параметрами "ваші витрати/ваші прибутки". Загальна схема роботи досить проста. Зрозуміти ваш бізнес — визначити правильне рішення — ефективно його реалізувати. Саме так і працює InSite.